Onderzoek hergebruik mobiele hulpmiddelen

1 bericht / 0 nieuw
Gwendoline C.
Onderzoek hergebruik mobiele hulpmiddelen

Beste, Ik volg momenteel een postgraduaat Marketingmanagement aan de Ehsal Management School. Voor Unamec (de organisatie van fabrikanten van medische hulpmiddelen) werk ik aan een project over het hergebruik van mobiliteitshulpmiddelen dat aan de Vlaamse overheid zal worden voorgesteld. De bedoeling is o.a. dat wij een analyse doen van de huidige markt voor (tweedehands) rolstoelen en andere mobiele hulpmiddelen. Wij zijn dan ook heel geïnteresseerd in de uitleendienst ALS Mobility & Digitalk die de ALS Liga heeft opgezet. Omdat wij de gebruiker heel belangrijk vinden zouden wij graag een interview afnemen bij (de begeleider/ouder van) een gebruiker van deze uitleendienst. Het interview gaat vooral over hoe jullie beslissen welke rolstoel jullie willen kopen/huren (wat vinden jullie hierbij belangrijk), maar ook via welke kanalen de aankoop/huur kan gebeuren en wat er gebeurt met een mobiel hulpmiddel als dit niet meer aangepast is aan jullie vereisten. Het is een kwalitatief interview, dat betekent dat ik bij jullie thuis (of een andere plaats naar keuze) zou langskomen en ik open vragen stel waarbij jullie zelf kiezen wat jullie antwoorden. Indien dit niet past voor jullie, kan ik de vragen ook per e-mail opsturen. Indien iemand van jullie hiervoor interesse en tijd heeft, kunnen jullie mij steeds bereiken.

Alvast bedankt, Gwendoline Cuppens Student postgraduaat Marketingnagement, Ehsal Management school in opdracht van Unamec, Belgische federatie van de industrie van de medische technologieën http://www.unamec.be