permanente verblijfplaats

Diverse oproepen permanente verblijfplaats

  • Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 4 september 2019 | 13:59 door WerkgroepALSligaMaasland.
Weergave van 1 genest reactie
  • Auteur
    Berichten
    • #1394
      Anoniem

      Beste,

       

      Na ongeveer 3jaar de zorg van men vader op mij te nemen merk ik dat het me stilletjes aan allemaal wat te zwaar word. Ik ben leeg en merk dat ik mezelf te veel en te lang aan de kant schijf.

      Dus ik ben opzoek naar een soort van zorgcentrum waar men vader permanent zou kunnen verblijven. Ik weet ze zijn schaars en vaak volzet maar het lijkt me geen slecht idéé om toch al een beetje rond te neuzen naar een eventuele andere oplossing dan het allemaal zelf te willen doen. Kan iemand me dergelijk zorgcentrum voor zwaar behoevende aanraden?

      Alvast bedankt

       

    • #1447
      WerkgroepALSligaMaasland
      phillemon wrote:

      Beste,

       

      Na ongeveer 3jaar de zorg van men vader op mij te nemen merk ik dat het me stilletjes aan allemaal wat te zwaar word. Ik ben leeg en merk dat ik mezelf te veel en te lang aan de kant schijf. 

      Dus ik ben opzoek naar een soort van zorgcentrum waar men vader permanent zou kunnen verblijven. Ik weet ze zijn schaars en vaak volzet maar het lijkt me geen slecht idéé om toch al een beetje rond te neuzen naar een eventuele andere oplossing dan het allemaal zelf te willen doen. Kan iemand me dergelijk zorgcentrum voor zwaar behoevende aanraden?

      Alvast bedankt

       

       

      Beste,

       

      Mijn excuses voor de late reactie maar ik heb nog geen kans gezien. 

      De enige plaats voor permanente opvang waar ik ervaring mee heb is MANE in Maasmechelen. Ik weet niet van waar u bent .

      Vr gr Emmanuëlla

Weergave van 1 genest reactie
  • U moet aangemeld zijn om te kunnen reageren.