studie VEGF

Legale studies studie VEGF

Weergave van 0 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #1293
      ALS Liga
      Erwin wrote:

      dag danny

      de operatie is goed verlopen uitgevoerd door prof luttin
      ik ben goed opgevolgd door de prof
      de operatie was onder volledige narcose (ik ben wel mijn verlovingsring kwijt ,gestolen onder de narcose na de operatie )
      4 dagen ben ik in het ziekenhuis gebleven
      eerst wordt de pomp gevuld met fiseologisch water pas 14 dagen later wordt de pomp gevuld met vgef
      2 dagen later wordt de pomp geherprogrammameerd op normale snelheid
      dan 2 dagen later 4 dagen obsevatie in het ziekenhuis om de aankomst van het vgef te volgen ( geen problemen )
      3 dagen later bijvullen pomp

      dat is de situatie vandaag

      mijn wonde is goed genezen de cateter is voelbaar op het hoofd
      ik voel mij sommige dagen beter dan andere en ik heb soms het gevoel dat ik meer gevoel heb en beter kan praten ,maar sijtig genoeg verdwijnd dat weer
      ik heb wel het gevoel dat ik stabiel blijf

      hopelijk blijft dat zo ik geloof erin

      voor die info dag ik kan niet meer praten ik praat met de lucy
      ik blijf voor vragen berijkbaar via mail

      mvg erwin

      wispelaere albert wrote:
      erwin,
      ik wens u veel moed.mijn vrouw a.l.s. patiente
      sinds 2001 kwam niet in aanmerking voor een trial.wilt u ons af en toe inlichten over het
      verdere verloop van deze experimentele behandeling.ik dank u bij voorbaat.
      met mij vriendelijke groeten.
      albert en martine
      Lisette Lybeert wrote:
      Beste Erwin,ik wens u veel moed,geloof en hoop…Mijn broer Leo, ALS patiënt, zit in de talampanelstudie en als hij het goed vindt zal ik hier het verdere verloop van de studie toelichten.
      Vriendelijke groeten,
      Lisette
      Van Dooren Pierre wrote:
      Hallo Erwin,
      Het verheugt ons dat alles goed verloopt en dat U geen last heeft van eventuele nevenwerkingen.
      Hoeveel VEGF heeft men U toegediend?
      De 3e patient in deze studie kreeg o,8 eenheden VEGF. Hij werd op 14 maart geopereerd.
      Hij is deze week op kontrole geweest (visite 5 : dag 39).Alles verloopt zoals voorzien en hij heeft geen last van nevenwerkingen.
      Volgende week wordt de 5e patient behandeld en deze zal 2 eenheden VEGF worden toegediend.
      Beste grtoeten
      PVD
      erwin wrote:

      dag pierre

      ik krijg maar 0,2µg
      bij mij is de studie bijna afgelopen
      dan mag ik kiezen om verder te doen
      dat zal ik ook doen maar weet nog niet of ik mij eenheden mag verhogen
      dat zal ik moeten afwachten

      mvg erwin

      wispelaere albert wrote:
      het is lang geleden dat wij nog eens nieuws gekregen
      hebben over de vegf studie.aan al deze patienten
      wou ik vragen hoe het met jou gesteld is.mijn vrouw
      als patiente sinds 2001 kwam niet in aanmerking voor
      deze studie.is deze nieuwe behandeling wel efficient tegen als.laat ons iets laten weten.
      dank u bij voorbaat.
      een lotgenoot.
      P V D wrote:
      De studie betreffende de bijwerkingen van VEGF is bij Theo reeds een paar maanden afgelopen. Hij heeft geen bijwerkingen ondervonden.
      Hij krijgt nu nog altijd dezelfde hoeveelheid VEGF(0,8µg), dit in het kader van een nieuwe studie.
      Volgens inlichtingen die ik in Leuven heb vernomen hebben ook de andere deelnemers geen bijwerkingen vertoond.
      Ik heb ook vernomen dat eind december de resultaten over de studie over de bijwerkingen zullen bekend gemaakt worden.
      Men verwacht dat deze resultaten positief zullen zijn en wanneer dit het geval is zullen er waarschijnlijk in Parijs en in Leuven elk 10 patienten in deze nieuwe studie worden opgenomen.
Weergave van 0 geneste reacties
  • U moet aangemeld zijn om te kunnen reageren.