Vragen voor een projectopdracht

Studieopdrachten, eindwerken, GIP Vragen voor een projectopdracht

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst bijgewerkt op 3 mei 2016 | 09:53 door Tatiana.
Weergave van 0 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #1371
      Tatiana

      Hey,

      Ik ben Donck Tatiana en zit in mijn eerste jaar orthopedagogie aan de hogeschool Artesis Plantin te Antwerpen. Voor mijn vak creatieve agogische vaardigheden moet ik een projectopdracht doen over een zelf gekozen thema. Ik heb gekozen voor de spierziekte ALS en heb hier al veel informatie over gevonden. Maar als extra opdracht moet ik ook een creatieve activiteit uitvoeren met deze doelgroep. Voorbeelden hiervan zijn: knutselen, werken met klei, vingerverven, schilderen met verschillende materialen… Maar hiermee zit ik een beetje vast ik weet niet zo goed wat ik zou kunnen doen.

      Daarom stel ik volgende vraag: Weet iemand wat je zou kunnen doen als creatieve/knutsel activiteit met mensen met ALS? Zo ja, wat houd deze activiteit in en heeft het een bepaald doel?

      Als je me hiermee verder kan helpen mag je gerust en liefst zo snel mogelijk een mailtje sturen via: tatianadonck@hotmail.com

      Alvast bedankt en hopelijk tot snel.

      Vriendelijke groeten, Donck Tatiana.

       

       

Weergave van 0 geneste reacties
  • U moet aangemeld zijn om te kunnen reageren.