Campagnes dans les médias
► Campagne Journée mondiale de la SLA 21 juin 2023
► Campagne De Standaard: Karim
► Poursuivez mon combat: Timmy
► The never-ending Mannequin Challenge
► Eye Click Donation for ALS
- Prix 2015: Bronze Lion - Design Cannes Lions International Festival of Creativity
- FWA 7 juin 2015: Site of the day
- Awwwawards 4 juin 2015: Honorable Mentions
- Mixx Awards 2015: Best Desktop Design – Gold, Best User Experience – Bronze
- Eurobest Festival of Creativity 2015: User Experience – Gold, Interface & Navigation – Silver,
Innovative Use of Technology – Bronze, Microsites – Bronze
- The Webby Awards 2016: Websites: Technical Achievement – Official Honoree
- Best of Activation 2016: Charity – Bronze
- Creative Belgium Awards (CCB awards): Media – Silver, Promo & Activation – Silver, Innovative – Silver, Interactive – Silver, Direct – Brons
► Début de l'année 2015 campagne: Geef ALS een stem
► Campagne fin de l'année 2014: Portefeuille
► Campagne 2014 Hourra je vais mourir
► Campagne 2014 Ice Bucket Challenge
Prix 2014:
« Gouden Micro » Radio 2 pour la meilleure action de l'année
► Campagne: Laat ALS-patiënten spreken met hun ogen / Geef ALS een stem
Les prix 2014 pour “Song By Eyes”:
- Best of Activation 2014: Press Award - Gold, Small Budget - Bronze
- IMC European Award: Direct 1:1 Communication & Digital Communication – Silver, Small Budget – Silver, Cause, Charity / Non-profit Marketing or Social – Bronze, Event Marketing – Bronze
► Campagne: ALS draag je niet alleen
► Campagne: Mensen met ALS sterven in stapjes
Prix 2014: Silver Lion Cannes Lions International Festival of Creativity
► Campagne: Wanneer ALS je leven overvalt
TV-spots
TV-Spot 2014 Hoera ik ga dood
ALS TV-spot 2013
Cliquez ici Lange versie Cliquez ici Radiospot Cliquez ici Affiche Cliquez ici
ALS TV-spot 2011
Cliquez ici Lange versie Cliquez ici
ALS TV-spot 2007
ALS België 2005
ALS België 2004