Media campaigns

► ALS supporter

► Continue my fight: Rik

► Continue my fight: Timmy

► The never-ending Mannequin Challenge

► Campaign: Second hand for ALS

► Campaign: Connection Lost

► Campaign: Eye Click Donation for ALS
- Award 2015: Bronze Lion - Design Cannes Lions International Festival of Creativity
- FWA 7 juni 2015: Site of the day 
- Awwwawards 4 juni 2015: Honorable Mentions 
- Mixx Awards 2015: Best Desktop Design  Gold, Best User Experience  Bronze
- Eurobest Festival of Creativity 2015: User Experience  Gold, Interface & Navigation – Silver, 
Innovative Use of Technology – Bronze, Microsites – Bronze
- The Webby Awards 2016: Websites: Technical Achievement  Official Honoree
- Best of Activation 2016: Charity  Bronze
- Creative Belgium Awards (CCB awards): Media – Silver, Promo & Activation – Silver, Innovative – Silver, Interactive – Silver, Direct – Brons

► Start of 2015 campaign: Geef ALS een stem

► End of the year campaign 2014: Wallet

► Campaign 2014: Hoera ik ga dood

► Campaign 2014 Ice Bucket Challenge
Awards 2014: 
'Gouden Micro' Radio 2: best action of the year

► Campaign: Laat ALS-patiënten spreken met hun ogen / Geef ALS een stem
Awards 2014 for “Song By Eyes”: 
- Best of Activation 2014: Press Award - Gold, Small Budget - Bronze
- IMC European Award: Direct 1:1 Communication & Digital Communication – Silver, Small Budget – Silver, Cause, Charity / Non-profit Marketing or Social – Bronze, Event Marketing – Bronze

► Campaign: ALS draag je niet alleen

► Campaign: Mensen met ALS sterven in stapjes
Award 2014: Zilveren Leeuw Reclamefestival in Cannes

► Campaign: Wanneer ALS je leven overvalt

 

TV commercials

TV commercial 2014 Hoera ik ga dood

Click here

 

TV commercial: Help kinderen in een gezin met ALS

Click here   Long version Click here   Radio commercial Clik here 

 

TV commercial: Hoe zou jouw leven eruit zien met ALS...

Click here   Long version Click here

 

TV commercial: Puzzel

Click here

Share