Media campaigns
► The never-ending Mannequin Challenge
► Campaign: Second hand for ALS
► Campaign: Eye Click Donation for ALS
- Award 2015: Bronze Lion - Design Cannes Lions International Festival of Creativity
- FWA 7 juni 2015: Site of the day
- Awwwawards 4 juni 2015: Honorable Mentions
- Mixx Awards 2015: Best Desktop Design – Gold, Best User Experience – Bronze
- Eurobest Festival of Creativity 2015: User Experience – Gold, Interface & Navigation – Silver,
Innovative Use of Technology – Bronze, Microsites – Bronze
- The Webby Awards 2016: Websites: Technical Achievement – Official Honoree
- Best of Activation 2016: Charity – Bronze
- Creative Belgium Awards (CCB awards): Media – Silver, Promo & Activation – Silver, Innovative – Silver, Interactive – Silver, Direct – Brons
► Start of 2015 campaign: Geef ALS een stem
► End of the year campaign 2014: Wallet
► Campaign 2014: Hoera ik ga dood
► Campaign 2014 Ice Bucket Challenge
Awards 2014:
'Gouden Micro' Radio 2: best action of the year
► Campaign: Laat ALS-patiënten spreken met hun ogen / Geef ALS een stem
Awards 2014 for “Song By Eyes”:
- Best of Activation 2014: Press Award - Gold, Small Budget - Bronze
- IMC European Award: Direct 1:1 Communication & Digital Communication – Silver, Small Budget – Silver, Cause, Charity / Non-profit Marketing or Social – Bronze, Event Marketing – Bronze
► Campaign: ALS draag je niet alleen
► Campaign: Mensen met ALS sterven in stapjes
Award 2014: Zilveren Leeuw Reclamefestival in Cannes
► Campaign: Wanneer ALS je leven overvalt
TV commercials
TV commercial 2014 Hoera ik ga dood
TV commercial: Help kinderen in een gezin met ALS
Click here Long version Click here Radio commercial Clik here
TV commercial: Hoe zou jouw leven eruit zien met ALS...
Click here Long version Click here
TV commercial: Puzzel